שליח חינם עד הבית בכל רכישה מעל 249 ש"ח

מדיניות האתר

אחריות
חנות זו מתחייבת לאחריות של שנה על כל התכשיטים.
האחריות לא תחול במידה ונעשה שימוש לא סביר או לא תקין בתכשיט, במידה ומדובר בשחיקת איכות סבירה או נזק שנגרם ע"י הלקוח/ה, לרבות מגע עם כלור ו/או תמרוקים ו/או חומרים אחרים שעלולים לפגוע בתכשיט.
החזר כספי
חנות זו מתחייבת להחזר כספי בתוך 7 ימים מיום ביצוע ההזמנה.
מדיניות תשלומים
חנות זו מקבלת בשלב זה רק תשלומים בכרטיסי אשראי, ב- PayPal או מזומן במידה ומדובר באיסוף עצמי.
ההזמנה תעבור לשלבי הכנה עם הסדרת התשלום המלא עבורה.
הזמנות שלא תשולמנה בטווח של 3 ימי עסקים לא תכובדנה ותבוטלנה.
בכל בעיה בנושא תנאי תשלום - אתם מוזמנים לפנות אליי ואשמח לסייע.
מדיניות משלוחים
אני משתדלת להכין את ההזמנות בהקדם אבל יש לאפשר זמן טיפול של 1-3 ימי עסקים.
לפניך מגוון של אפשרויות שילוח - איסוף עצמי, דואר רשום מהיר ע"י דואר ישראל או משלוח עם שליח עד הבית ע"י חברת שליחויות מהימנה.
לאחר משלוח ההזמנה, מספר המעקב של החבילה יוזן באתר ולקונה תישלח הודעה.
המשלוח ייעשה לכתובת שהקונה הזין בעת ההזמנה ולא לכתובת אחרת.
יש להקפיד כי הכתובת ומספר הנייד שהוזנו בעת ההזמנה הם נכונים.
במידה ויש שינוי בכתובת והיא אחרת מזו המופיעה בהזמנה של הקונה אנא עדכנו את הפרטים בעת ההזמנה ב"הערות למוכר" או שילחו הודעה (בטווח של 24 שעות מרגע ההזמנה) למייל: sales@gemazone.com.
בעיתות חג ומועד, ימי שיבוש וימים חריגים נוספים (דוגמת ימי בחירות, ימי חגיגות האינטרנט בחודש נובמבר) ייתכנו עיכובים בשילוח.
עלויות השילוח לא תוחזרנה למקבל והחברה אינה אחראית לכל איחור באספקת המוצר.
במידה והלקוח מבקש להחזיר את הרכישה, הזיכוי יינתן על המוצר עצמו, ללא דמי המשלוח. משלוח בינלאומי - אני אשמח לשלוח גם לחו"ל.
השילוח ייעשה גם הוא בדואר רשום דרך דואר ישראל.
להלן מחירוני המשלוחים: דואר רשום בארץ - 20 ש"ח  משלוח לחו"ל עם מעקב - 40 ש"ח משלוח DHL EXPRESS לחו"ל - 110 ש"ח
מדיניות החלפות והחזרות
כל תכשיט מיוצר לפי הזמנה.
אי לכך, יש לאפשר 2-4 ימי עסקים מיום התשלום ועד למשלוח המוצר.
במקרה ומסיבה כלשהי הלקוח מעוניין לבטל את הקנייה, יש להודיע לחנות בהודעה כתובה או במייל במהלך 24 השעות הראשונות מרגע ההזמנה.
פריטים שנשלחו לקונה ניתן להחזיר וזאת בתוך 7 ימים מיום קבלת ההזמנה, וזאת בתנאי כי התכשיט נמצא במצב ובאריזה המקורית בהם התקבל.
במקרה של מוצר פגום או טעות מצד המוכר בהזמנה, וזאת בתנאי שהתקבלה הודעה על כך מהלקוח בתוך 7 ימים מקבלת ההזמנה על ידו, המוכר יישא בעלויות משלוח חוזר.
בכל מקרה אחר של ביטול הזמנה, החלפת מוצר או שינוי אחר הנובע מהחלטת הקונה - יישא הקונה בעלויות המשלוח.
התנאים לביטול הזמנה יהיו בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.
הדרכים למסירת הודעה על ביטול עסקה, החלפה, פגם בייצור או שינוי כלשהו מצד הקונה:
ווטס אפ 054-3454985
מייל sales@gemazone.com
קניין רוחני
כל זכויות הקניין באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של בעלת המותג ג'מזון, קרן סגל.
אין להעתיק ולשכפל דגמים של תכשיטים מתוך האתר או להשתמש במידע כתוב או תמונות מתוך האתר ללא הסכמה ואישור בכתב מצד בעלת זכויות הקניין.
כל העתקה, שיכפול, הפצה או שימוש בדרך אחרת במידע וצילומים מתוך האתר ללא אישור יחשפו את המשתמש לתביעה.
בכל שאלה ו/או בירור לגבי התכשיטים, וכן בכל פנייה אחרת יש ליצור קשר באמצעות כתובת מייל sales@gemazone.com.
הגלישה באתר זה וביצוע פעולות בו מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון, והוא מהווה חוזה מחייב בינך לבין ג'מזון והעומדת בראשה.